ett inlägg 20 i 2 på natten

Kan inte somna.
Är jättevarm och ligger och tänker en massa, ingen bra kombo alls faktiskt.
Får väl ligga så tills jag somnar av utmattning i kropp och hjärna ;)

Har förresten haft en kanonkväll tillsammans med Frida.
Blev att vi mötes upp och körde som galningar (haha) hem till mamma och pappa.
Hon i sin bil och jag i min, eftersom jag skulle lämna min där.
Har ingen parkering neranför mig så det är lika bra att ha den där.
Men det är en annan historia ;)
Vi beslöt oss i alla fall flr att köra in en runda till Kristianstaddagarna (ja denna gången i en och samma bil)
Gick runt och kollade på folk, lyssnade på lite band och käkade.
En mycket mysig och trevlig kväll så tack min vän ♥

Nu borde jag somna snart hoppas jag.
Har ju varit uppe supertidigt denna dagen också eftersom jag besiktigade min bil, som klarade sig utan anmärkningar. High five!!

God natt

2010-07-15 @ 01:41:24 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback