fint ska det va !

Hemma igen och har precis krypit ner i sängen.
Har haft en supermysig dag idag med mamma, pappa och lillasystern.

Började med att mamma och pappa kom hit och hämtade upp mig.
Sprang in på Ur och Penn med mamma då hon ville ha en ny klocka.
Träffade på Carro och My, två superhärliga tjejer.
Mamma fick sin klocka och jag kom ut med ett halsband och två armband.
Gick till pappa och bilen och körde hem till systern och Andreas för att hämta upp lillasystern.
Blev lite mys med Zera medans dom käkade.
Sen sa vi hej då och begav oss till bilen igen.

Körde sen till Ängelholm där det blev lite shopping och sen mat på restaurang.
Riktigt gott och mysigt
Sen åkte vi ner till stranden och gick lite och sen åkte vi bara runt lite.
Ängelholm är en otroligt fin och mysig stad som jag gärna hade bosatt mig i.

Har haft en underbar dag tillsammans med familjen.
Lägger upp bilder imorgon efter som jag ska sova nu.
God natt.


2010-07-19 @ 23:58:38 Bilder på mig och vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback