i need you by my side.

Dagen som har gått har inte varit så värst spännande.
Har inte gjort något alls, vilket är väldigt skönt.
Har i alla fall varit ute och gått en bra stund precis.
Och nu ska jag ta mig en Ipren och gå och lägga mig.
Mår superdåligt just nu, huvudvärk och illamående.

Blir att fixa massa imorgon istället.
Hoppas att det är borta tills imorgon och helgen.
Om jag överlever en natt till i denna svettiga lägenheten.
Så håll tummarna.

God natt.
2010-07-15 @ 23:02:14 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tror inte du förstår hur glad jag blev av att höra det där! Tack så jättemycket.

2010-07-16 @ 00:59:45
URL: http://strawberrysthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback