jag är pigg och glad

Nu har denna dagen snart tagit sig till sitt slut.
Då är det väl tänkt att man ska vara trött och sova.
Men nejdå inte alls, pigg som bara den är jag så det blir nog lite mer vaken tid för min del.
Får väl försöka räkna får eller något så att jag somnar.

Har förövrigt fortsatt min slappdag nu ikväll.
Förutom den timmen jag var ute och gick och hämtade hem min cykel som jag har haft hos Frida sen i lördags.
Tyckte det var dags att göra det nu ikväll.
Annars så har jag kollat på tv och suttit på facebook.
Höll Johan vaken tills nu, hoppas att han har somnat nu så han orkar upp till jobbet.
Och nej han är inget annat än en trevlig kille jag träffade i fredags.
Så tyvärr, all nyfikenhet kan ni glömma igen.

Kom precis på att jag kan ju försöka slänga upp lite bilder från helgen och sådär nu när jag ändå är pigg.
Det låter väl skoj?
Haha, vad ni än tycker om det så kommer det nog ändå ske ändå så jaa..

Later.
2010-07-22 @ 23:41:21 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback