jag vill, jag vill, jag vill INTE !!

Gog morgon.

Sitter i soffan nu och har precis ätit en skål flingor.
Ja, ni läste rätt mina vänner, JAG har ätit frukost idag.
Inte för att det känns så himla mycket bättre denna morgon.
Är så sjukt trött, har ont i huvudet och fryser.
Bra där, mycket bra.

Nej inte särskilt bra alls eftersom jag ska jobba idag och hela veckan.
Idag är det fram till stängning, hoppas det blir lugnt.¨
Men det lär det väl inte bli.

Jaja strunt samma.
Nu ska jag sätta på mig en tjock varm tröja och sen fixa lite annat och sen drar jag.



Ps. Gillar inte att solen skiner och det är fint väder idag när jag börjar jobba heller. Detta är alltså inte min dag idag.. Ds.

2010-07-26 @ 09:47:18 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Tänk POSITIVT Johanna! Det är bara en vecka, det går supersnabbt! och du får träffa fina arbetskamrater och äta massa god mat. SOm ceasarsallad och bakadpotatis med ostochskinkröra. MUMS!!

2010-07-26 @ 14:46:32
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback