lång lång dag

så nu sitter jag på tåget och är hemma om 25 minuter ungefär.
Skönt!!
Är helt slut efter denna dagen.
Övervarmt och ingen luft på det, kanske inte det mest ultimata att jobba i.
Men det var bara att bita ihop och stå ut.

Kan dock inte ta det lugnt när jag kommer hem då det ska lagas mat och packas innan jag kan tänka på att ta en dusch och krypa ner i sängen. Men måste verkligen fixa allt detta ikväll då jag åker iväg direkt efter jobbet på onsdag och imorgon jobbar jag till sju och sen är det möte efter det. ar alltså två hektiska dygn framfr mig innan sista jobbdagen startar och semestern är på ingång.

Hur har er dag varit?

Hörs senare när jag är mitt uppe i paniken.
Puss
2010-07-05 @ 19:59:57 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback