planering och garderobfix

Måndag igen och om en vecka börjar jag jobba igen.
Fast det är bara i en vecka och sen är jag ledig i två veckor till, så det är rätt skönt ändå.

Vad som händer idag vet jag inte riktigt, bara att jag ska vara med mamma och göra något men vad har vi inte bestämt än. Sen så måste jag städa upp lite här i lägenheten, har massa kläder över allt av någon konstig anledning. Så det blir nog lite klädfixande tills mamma hör av sig igen och vi bestämmer oss för vad vi ska göra. Var lite sugna på att åka till Danmark eller något annat mysigt. Så vi får väl se vart vi hamnar när dagen är slut.

Hörs senare.
Puss.

2010-07-19 @ 11:19:58 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback