power big meet

Befinner mi som sagt var långt ifrån Hässleholm, och det är så skönt.
Västers och Hallstahammar där campingen och stugan ligger lockade mer.
Men vad gör jag då här?

Jo förutom att Västerås är en helt underbart vacker stad så är det ju Power Big Meet. Och vad är det för något då? Jo en av världens största bilutställning och bilträff för framför allt 50 och 60tals bilar men även nya amerikanare. Nördigt kanske vissa tycker men jag har varit med om detta sen jag föddes och ha det i blodet. Atmosvären, musiken, kläderna ja allt är härligt. Jag hade gärna levt mitt liv under den tiden istället. Allt verka vara så mtcket roligare, massa dans och musik. Ja en massa babblande från min sida blev det nu, men nu vet ni lite hur det ligger till och vad jag sysslar med under de närmsta dagarna.

Slänger upp två youtube klipp från den danska filmen Askepop.
Med massa dans och musik.
Plus att en sån milkshakebar är min största dröm och önskan att få ha.
Ge mig en sån!!

2010-07-08 @ 09:13:46 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback