sista dagen

Tjena tjena mina vänner.

Fredag idag och semesterns sista dag.
Börjar jobba på måndag men sen om en vecka går jag på semester igen, två härliga veckor till.
Dock har jag inte gjort något alls idag så de flesta vännerna har varit upptagna på sitt håll.

Så jag har alltså bara tagit det lugnt och varit nere på stan en liten runda.
Blev lite småsaker.
Kan förövrigt meddela att min lägenhet har nog aldrig varit så fin som den är nu.
Och sån ordning jag har här har jag nog aldrig haft.
Så sjukt bra är jag ibland.

Ja nu ska jag väl fortsätta med att inte göra något.
Kanske fixa något att äta också.
Och sen bara sitta hemma denna fredagkväll, SJÄLV!!
Självklart så ska jag ju jobba imorgon igen.
Men det blir nog bra, hoppas på att det är lugnt så att vi kommer där ifrån tidigt.
Och sen på kvällen har vi pratat lite om fest hos mig.
Men som sagt var vi får se vad som händer..

Hörs senare.

2010-07-23 @ 18:30:15 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback