uppdatering .

Hade en superbra kväll igår.
Började med tråk hemma och sen en tur till Lursjön och kvällsdopp med Frida.
Så himla underbart.
Efter det tog vi oss en tur till Mc Donalds där det blev lite prat.
En runda i stan och sen ner till hennes föräldrar.
Satt ute och pratade med Annelie till halv ett och sen sa vi alla hejdå och god natt.

Nu däremot har jag precis kommit hem från jobbet.
Har en del att göra de närmsta timmarna.
Duscha, äta, dammsuga och fixa, ner och handla något att blanda med, fixa mig och sen FEST.
Måste också bestämma mig för vad jag ska ha på mig.
Mycket att göra alltså.

Nu tar jag i alla fall och cyklar ner och handlar så en grej försvinner på listan.
2010-07-24 @ 15:21:14 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Annelie Anka

Tack för att Ni kom igår, det var mysigt..Kram...Hoppas att det blir fler kvällsdopp i sommar...

2010-07-24 @ 22:05:15
URL: http://morins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback