bra början på söndagen .

Sitter på verandan hos mamma och pappa.
Stannade kvar och sova här inatt.
Blev grillning och mys här.

Idag har vi hunnit med en del.
Bland annat..

Upp och käka frukost.
En erfekt frukost med melon, ägg och allt det där.
Underbart.
Pappa och jag har spelat badminton ett tag,
till slut tröttnar pappa på det och säger.
- Den som missar bollen nu får ner i poolen.
Javisst det kör vi på.
Och då blev det en riktig match som pappa tillslut förlorade.
Nöjd där, absolut.

Nu ska vi sart göra oss klara och sen dra iväg en runda.
Ha en bra söndag mina vänner.
För det ska jag ha tillsammans med min familj.
PUSS,
2010-06-06 @ 11:36:28 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback