Hello moonlight .

Hej bloggen.

Allt bra ikväll?
För min del så är det bra nu ikväll, lite smått huvudvärk och sådär innan idag bara.
Dock ganska trött, försov mig imorse.
Blev klar på sju minuter och rusade iväg till tåget.
Och jag hann, med två minuter till godo.

Märkte av hur trött jag var när jobbet väl startade.
Ett par misstag, som jag såklart fixade till när jag upptäckte dem.
Annars så var det ganska lugnt på jobbet och även efter jobbet.
Inte gjort ett skit  efter jag kom hem direkt.
Bara blivit en powerwalk och chillande.
Men ibland så är det precis vad som behövs.

Just nu kollar jag på Cougar town som snart slutar.
Då blir det sängen för min del.
Har foton på de nyinköpta grejerna, men de kommer upp imorgon.
Orkar inte koppla in kameran och sådär nu ikväll.

God natt ♥
2010-06-08 @ 22:57:11 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: emelie

Du är så välkommen :D Tack för en fin komentar.

Ha en fin dag söta du! :D

2010-06-09 @ 11:23:53
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback