hot hot hot

Hejsan såhär på kvällskvisten eller mitt i natten kanske.

Sitter i en dövarm lägenhet och vet inte vart jag ska ta vägen.
Alla fönster står på vid gavel, men det hjälper inte ett skit.
Åh så jäkla drygt, kommer aldrig att kunna somna.
Får väl vara uppe en liten stund till och sen om det inte blir bättre får jag starta en film eller något annat sövande.

Men annars då, vad har hänt idag?
Jobbat, Brännt mig på jobbet, Tagit en tur på stan här hemma, Åkt till Josefine och Andreas och myst med Zera.
Och sen inte så himla mycket mer.

Håll tummarna för att det blir svalt snart och att jag blir supertrött så jag inte känner av något.
Hörs imorgon.
Puss!
2010-06-29 @ 23:51:16 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback