party all night and work all day.

Hej vänner.

Idag har jag bara jobbat och sovit.
Började kvart i åtta imorse och slutade runt halv fyra tiden.
Och sen när jag kom hem somnade jag på soffan ganska direkt,
efter att ha sovit nästan tre timmar under natten.
Men det gick ju bra ändå.

Tyvärr så fortsätter det dåliga bloggandet.
Men det ska det bli ändring på.
Har massa bilder att lägga upp,
från gårdagens trevligheter bland annat.
Ska bara vara hemma själv i lägenheten och tänte starta en film och mysa.
Ensam men tror nog det är bästa med tane på att jag känner mig rätt sliten och trött.
Men först blir det en snabb runda till affären för att få i mig lite mat.

Hörs senare ikväll.


2010-06-19 @ 20:22:54 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback