shopping och sol.

Tjena tjena.

Halvligger i soffan och är jäkligt slö.
Somnade innan oh råkade sova i två timmar och det är nog en stor anledning till denna enorma seghet.
Det och värmen, men jag klagar absolut inte.
Skönt att värmen äntligen har hittat hit, den enda nackdelen är väl att jag fortfarande jobbar.
Har en och en halv vecka kvar, knappt.
Ska bli riktigt skönt att få vara ledig, bara hoppas att värmen håller i sig.

Annars då, vad har mer hänt idag?
Själv så har jag först jobbat, till tre och sen tog jag mig en snabbis på stan.
Inhandlade litegrann.
Lite smycke , en blus och en tröja på rean.
Ska försöka hålla i pengarna  tills semestern börjar nu.
Har shoppats hej vilt nu den senaste tiden.
Har dock inte fått upp allting på bild här.
Är den någon som är interesserad av att se?

Har även myst runt i min underbara fina blommiga klänning hela dagen och njutit av solen.
Nu ska jag däremot försöka göra något snabbt innan det blir sängen och sömn igen.

Hade förövrigt varit skoj om ni hade börjat kommentera lite bättre ;)
Vet ju att ni finns där på andra sidan skärmen.
Har fått önskemål på mer bilder.
Vad vill ni se?
Vad vill ni läsa?
Säg säg SÄG.

Puss


2010-06-28 @ 22:39:30 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hello Hannie! Jag hade velat se mer bilder från din lägenhet och såklart dina inköp ;-) Puss

2010-06-29 @ 21:37:31
URL: http://camillacarlssons.blogg.se/
Postat av: Gry

JA! Jag vill se fler bilder. Det har jag väl alltid tjatat om;) haha. Hur är Svenska sommaren? Själv är jag precis hemma från Florida. Översköönt :D Saknar er potatisar! <3

2010-06-30 @ 02:19:50
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback