skorna på och sen är jag redo

Är nu äntligen hemma och nersjunken i soffan.
Kom hem för ett tag sen och börja fundera på vad jag mer ska orka med idag.

Kom fram till att en snabb powerwalk och en runda till solariet och sen duschen och sängen verka lagom.
Nu gäller det bara att jag tar tag i mig själv och kommer iväg.
Men det ska väl inte bli så jättesvårt eftersom vädret är perfekt och så vill jag gärna duscha så snabbt som möjligt.
Och sen varva ner igen.
Känner verkligen hur sliten jag är nu, jobbat både öppning och stängning idag.
Kvart i åtta till sju, de timmarna ska bli sköna att få utbetalda på måndag, plus de andra jag jobbat förstås.

Ne nu snörar jag på mig skorna och ger mig ut.
Tänkte lägga upp lite bilder på förra veckans shopping som inte kommit upp än, lite senare.
Kika gärna in då och berätta vad din synpunkt på de är.



2010-06-21 @ 19:46:25 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback