Sol, underbara vänner och en riktigt bra midsommar !!

Tjena tjena.

Allt bra med er hoppas jag.
Själv är allt på topp, precis fått i mig en skål med jordgubbar och väntar nu på att Josefine och Andreas ska koma och hämta mig så vi kan åka hem till mamma och pappa.

Hoppas att ni haft en bra midsommar.
Det har verkligen jag haft.
En utav de bästa faktiskt!

Började mad att jag blev upphämtad kvart i nio på morgonen, en kvart efter tidsplanen..
Hoppade in i bilen och åkte iväg tillsammans med två underbara vänner, Ida och Tobias.
Bilen styrde ifrån Hässleholm uppåt i Sverige och mot Göteborg.
Vädret såg till och från ganska dåligt ut på vissa ställen, men väl framme i Göteborg var det strålande sol och vi parkerade bilen och bagav oss till LISEBERG.
Japp, ni läste rätt.
Vi skippade alla gamla hederliga midsommartraditioner och hade kul som bara den.
Solen infann sig HELA dagen och inget regn plus underbara vänner, kan inte bli bättre om ni frågar mig.

TACK Ida och Tobias för en helt perfekt och underbar dag, ni är så himla bra!!

2010-06-26 @ 12:51:09 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback