solsken och massa värme!

Hemma i lägenheten efter en hyfsat bra dag.
Jobbat och sen mötte jag upp mamma så gick vi och hämtade ut mitt körkort.
Äntligen, har varit stulet sen i januari någon gång.
och då de tydligen hade väldigt lång väntetid på det.
Jaja, hur som helst känns mycket skönt att ha det igen, fast det är ett nytt.
Påvägen hem efter jag och mamma sagt hejdå sprang jag på Emelie.
Vi tog oss en runda in på JC och checkade in reasmyckna och sen vidare till systemet.
Köpte hem lite, men lär säkerligen ta en runda till dit innan midsommar.
Beroende på vad som händer.
Ännu inte helt bestämt ju.
Men som det heter, bättre sent än aldrig.

Ska nu ta och hitta på någt och inte bara sitta är.
Hörs senare ikväll.

2010-06-22 @ 18:01:21 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback