studenten.



Nu är det snart två år sen det var min studentdag.
En av det bästa sakerna jag gjort och kommer att göra i livet.
Det var så mycket lycka, kärlek, glädje och tårar denna dagen.
Helt fantastiskt.

Vill tillbaka till den dagen många många gånger om året, det kan jag lova.

Idag är en sån dag.
De första studenterna i Malmö går ut idag.
Åh vad jag också ville ta på mig min vita mössa och hoppa i klänning och skor och bara sjunga om studenten och lyckan. Men så blir det ju inte. Jag har haft min tid, för två år sen. Lite ångest. Måste ta tag i och göra massa saker nu innan det är försent. Ut och resa det är högt på planen. Ska försöka mig på det inom en snar framtid...



2010-06-01 @ 18:19:05 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback