bra dag med trevlig avslutning .

Nästan precis kommit hem från en trevlig kväll hos Ida.
Blev att jag möte upp henne när hon slutat jobba och sen promenera genom stan hem till henne.
Där blev det god mat, prat och tvtittande.
Tack för en mycket trevlig kväll Ida :D

Nu har jag gjort mig klar för att sova och krypit ner i sängen.
Så nu är det väl bara att invänta mötet John Blund och sen segla iväg i drömmarna.
Har haft en mycket bra dag från början (nästan) till slut.

Puss och god natt .
2010-03-17 @ 22:51:57 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Tur för mig ;)

Det tycker jag absolut,

hade det väldigt trevligt

och roligt i ditt sällskap.

Vi får hitta någon ny dag framöver helt enkelt.

2010-03-18 @ 12:12:17
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback