dagen i det stora hela, förhoppningsvis .

Så ja nu var det en ny dag igen.
Och denna dagen börjar med världens sjukaste dröm.

För hur sjukt känns det inte att vakna och tro att man lever i ett tvspel!?
Drömde att lillasystern och jag var med i ett tvspel.
Vi var alltså de där små gubbarna som man kan välja och vara när man spelar.
Men snart vaknade jag till ordentligen och var med i verkligheten.

Var alltså riktigt trött idag och börjar känna mig lite småkrasslig.
Näsan rinner, och känner mig allmänt tung i huvudet och övriga kroppen också.

Dagen idag består av jobb som förhoppningsvis kommer att gå lite bättre än igår.
Och med de menar jag allt strul och kaos rent ut sagt.
Ringa vårdcentralen, för nu klarar jag inte av att ha det såhär.
Min tå är fortfarande inte ett dugg bättre.
Får försöka få en tid i eftermiddag eller imorgon.
Och sen är det hem och duscha och efter det kommer antagligen J-O och hälsar på.

Hoppas att dagen kommer att bli lika lugn som det känns som att den kan bli.

2010-03-02 @ 06:20:27 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: haha, varsågod! :)

2010-03-02 @ 15:16:15
URL: http://liexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback