fredag eftermiddag .

Fredagens jobb är nu slut.
Känns riktigt skönt.

Tog en liten runda på stan och kolla nån affär i det underbart fina vädret.
Solen skiner för fjärde dagen i rad och humöret blir på topp då.
Sitter nu på tåget hemåt och funderar på vad jag ska göra sen.
Helgen för min del är väldigt väldigt oplanerad.
Vet bara att det blir en tur till Malmö och Höllviken för att träffa lite släkt.
Det får väl duga som planer.

Men är det någon aom har något att erbjuda och föreslå är ni välkomna med förslag.

2010-03-05 @ 16:11:44 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Inte denna helgen, men kanske kan hitta på något någon annan helg/ kväll om det skulle vara till intresse? :)

2010-03-05 @ 17:30:53
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/
Postat av: Gry

Haha Jag fattar! Men hur gamal är tjejen igentligen? OH HÖLLVIKEN. Mina gamla hoods. Vart i höllviken ska du? Puss söta du:)

2010-03-05 @ 21:00:06
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback