jäkla skit måndag .

Chaa Chaa!

Har haft en riktigt måndag hela denna dagen.
Och med det menar jag strul och annat skit som har kommit på ett eller annat sätt.

Känner också att det är dags för skånetrafiken att skärpa sig och bli mycket bättre.
Väntade på mitt tåg i en timme i morse och får sen byta i Lund för att komma till Malmö för att tåget endast kör till Malmö syd/Svågertorp. Blir man galen eller vad!?
Och så vill de att folk ska börja åka mer kollektivt och sådär.
Nej fy för dem.

Nu ska jag ta och äta lite med min familj, är hemma hos mamma och pappa och umgås lite.
Bättre att sitta här än ensam hemma hos mig själv i min ensamhet.
Kom och hälsa på mig!!!!

johanna .

2010-03-08 @ 17:24:41 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback