min morgon och natt .

God morgon!

Hoppas att allt är bra. Själv mår jag skit, fast detta är bara pågrund av förlite sömn.
Hade jättesvårt att somna igår och låg vaken ett bra tag. Men när klockan väl ringde fanns det ingen anledning till att försöka längre. Så jag fick masa mig upp ur sängen som för första gången på hela natten kändes skön. Hade en känsla av att min ögon hängde mycket längre ner än normalt och påsarna under var enorma. Men nejdå så var inte fallet, jag såg ganska normal ut trots allt.

Nu sitter jag på tåget och är snart framme. Känns så jäkla sjuk att vara på jobbet nästan en timme innan man börjar. Men så är det förhoppningsvis bara nu när det är snö och kallt. För det är det denna morgonen. Isbana överallt och pudervitt överallt. Så jag hoppas att detta är borta inom, ska vi säga max två veckor!? Jag tycker att det låter som en plan och en bra överrenskommelse.

Nu ska jag sitta och lyssna på musik och ta det lugnt. Och sen när jag kommer till jobbet, då ska jag ta en ipren direkt innan jag gör något annat.

johanna .

2010-03-15 @ 06:11:38 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback