på tåget med en känsla .

Då var dagens arbete slut och jag sitter på tåget påväg hem.
Ska ta och besöka vårdcentralen när tåget anlänt till Hässleholm.
Hoppas på att foten blivit bättre nu och att jag slipper operation.

Annars har dagen gått bra,
dock känner jag mig fortfarande inte alls pigg.
Men vad felet är kan jag inte riktigt sätta fingret på.
Får hoppas att detta bara är en sån lite halvdålig period och att jag inte håller på att bli sjuk.
Tyvärr så fick jag höra att jag såg lite sjuk och hängig ut på jobbet idag.
Men så ska det inte få fortsätta.
Lägger mig i badet efter besöket på vårdcentralen och försöker piggna till.
Och efter det så får vi se vad jag kan ta mig för...
2010-03-10 @ 14:42:16 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback