råkade bli lite shopping ...

Im on my way home.
Japp, det är så det är. Snart framme.
Då blir det att laga mat och städa och fixa.

Ska även ta och bjuda er på bilder på mina shoppingfynd idag.
Ja, det råkade bli lite shopping idag fast jag egentligen inte riktigt skulle göra det.
Men jag kunde inte riktigt låta bli.
Var ändå ganska duktig och köpte mest lite småfix till lägenheten.
Tar och visar bilder som sagt var så jag slipper förklara vad allt var och hur det ser ut.
Så ta och kika in lite senare så får du se ;)
2010-03-18 @ 16:57:24 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: reiina

Fin blogg! kolla in min, pössar ha en bra kväll..:D

2010-03-18 @ 21:04:50
URL: http://cinderellawidnofella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback