right round .

Tjänare tjänare.

Hoppas att allt är bra. Själv mår jag ganska så bra nu faktiskt.
Har lugntat ner mig från all skit jag kände innan.

Dagen idag har tillbringats i tvättstugan, på stan och i lägenheten där jag håller på just nu och fixar och sorterar lite. Köpte `vanliga´ (hudfärgade) strumpbyxor, ett par thigts och en trenchcoat på stan medans tvätten tvättades. Kan försöka visa dessa FYND senare.

Kvällens planer är väl inte det roligaste. Kanske för att jag inte har några planer alls. Så det blir väl att sitta i soffan i min ensamhet och kolla på tv, kanske melodifestivalen. Jaa, så kommer det antagligen att bli. Men om det finns något annat att erbjuda så hör gärna av er.

Nu ska jag få in min rena tvätt i låder och garderoberna och sen ta mig ner till affären.

johanna .

2010-03-13 @ 17:50:02 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback