samtalsämnet på jobbet.

Dagens stora samtlasämen var inte melodifestivalen som det säkert var på de flesta andra jobben i dag.
Vissst klart att vi kommenterade den och sådär men inget ingående alls.

Nej istället disskuterade vi vänner.
Hur vet man att ens vän är en äkta vän?
Varför är tjejer oftast mer falska och övrdriva än killar?
Varför, varför VARFÖR!?
Finns miljoner fråger som man antagligen aldrig får ett tillräkligt bra svar på.

Själv så ha jag tvekat och fundrat i vem som är äkta och menar vad den säger.
Känner jag mig sjuk övergiven just nu.
Det är faktiskt inte bara upp till en person för att få det att fungera.
Så svårt är det faktikt inte att lyfta luren och slänga iväg en signal eller kanske ett sms i alla fall.
Nej, kanske skitsnack från min sida nu, men det är så jag känner och upplever det just nu.

RÄKNAR DU IN MIG BLAND DINA VÄNNER OCH BÖR JAG RÄKNA IN DIG BLAND MINA !?

2010-03-15 @ 16:02:15 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är min vän iaf :)

2010-03-15 @ 20:27:16
Postat av: Johanna

Du är min vän du med Frida :)

2010-03-15 @ 22:06:33
URL: http://firstkiss.blogg.se/
Postat av: Camilla

Trots att det är flera mil mellan oss, och trots att vi kanske inte träffas så många gånger på ett år, så vet jag att vi kommmer vara vänner livet ut :)

2010-03-15 @ 22:52:56
URL: http://camillacarlssons.blogg.se/
Postat av: Gry

Men snuttan! Vad händer igentligen? Man märker om en vän är en äkta vän när man råkar ut för något.. Förstår du? När man har det svårt då märker man vem som är där för en. Och den som är där och stöttar en genom det svåra är ens äkta vän! Sakar er :)

2010-03-16 @ 14:15:34
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback