vilken kväll och natt .

Hallå hallå.

Allt bra? Själv är det helt okej, huvudet dunkar lite och känner mig lite sliten ifrån igår.
Men fy vad trevligt jag hade.

Blev först att åka ner till Vinslöv och Therese 20års fest. Träffa en massa trevligt folk.
Efter det så blev det att vi drog vidare in till hässleholm.
Var inte planerat egentligen, för jag skulle gå hem och sova hos mamma pappa men hade glömt nycklen dit i lägenheten. Så där av detta spontana besöket i hässleholm.

Det blev att vi tog oss till Q-bar. Möts av en jäkla massa folk, helt sjukt verkligen.
Men vi skulle in så vi fick stå och vänta.
I kön blev det uppbjudning till dans två gånger och små prat med en hel del trevligt folk.
Det var helt okej, visst regnet som började falla var väl lite iriterande men inte jätte ändå.

När vi väl kom in träffade jag två mycket trevliga killar som jag träffat en gång för kanske snart tre år.
Helt galet. Jag och den ena av dom satt utte och pratade i minst förtiofem minuter.
Ser att mina vänner drar utan att säga till eller att ringa. Hmm inte särskilt trevligt tycker jag. Och ingen svarar när jag ringer. Jag ger upp med att försöka få kontakt med dem. Får med mig Jonas och Thomas (som killarna heter) upp till stan. Blir bjuden på pommes och står och pratar, skojar och skrattar. Träffar två vänner till dem. Helgalna verkligen. Efter att stått i regnet väldigt länge så säger vi tillslut hejdå och går åt våra håll.

Men min kväll skulle inte sluta där. Nejdå inte alls. Nästan precis när jag nått lägenheten möter jag en kille. Har aldrig pratat med denna kille innan, men vet precis vem detta från skolan och läst om honom i tidningen eftersom han är superduktig i fotboll. Står och småpratar med honom om en massa, säger tillslut hejdå och går hem och lägger mig. Får ett sms av Jonas, han ville bara kolla så att jag hade kommit hem och sådär. Gansak gulligt faktiskt. Svarar på detta och sover ganska snabbt där efter, Äntligen.

Säger bara herregud på denna kvällen. Blev en hel del nya bekantskaper, dock inte sånna jag tror jag kommer att träffa särskillt ofta men ändå. Kändes i alla fall bra att jag inte var själv när mina vänner bara lämna mig.
Tack för en toppen kväll och natt.


 


2010-03-21 @ 13:18:34 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

vilka killar var de?

2010-03-21 @ 18:23:29
URL: http://lovefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback