vårkänslor .

Sitter på tåget påväg hem.
Utanför skiner solen och värmen faktiskit lite.
Nu känns det som att våren kanske är påväg lite grann.

Jag hoppas i alla fall på att den är det så att jag kan använda alla mina nya och även gamla vårklader.
Och kunna göra ett par inköp till.
Nu vill jag slippa asa på min tjocka jackor och tröjor och bara känna vårsolen värma massa.
Tänk vad underbart att plocka tex. jeansjackan och kunna använda den som en ytterjacka och inte bara något under vinterjackan.

Ja jag kan hålla på hur länge som helst men det skulle bara bli tråkigt i längden.
Tror ändå att ni förstår vad jag menar.
2010-03-02 @ 15:45:58 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar;Braaa att du gör det :)

2010-03-02 @ 15:59:16
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback