en jäkla skit lapp..

Hemma från jobbet nu.
Ska ta och byta om lite snabbt och sen dra på mig gympaskorna och gå bort till Frida.
Och när hon är uppmött så blir det powerwalk.
Behövligt och skönt på samma gång.

Måste också berätta att jag hitta en lapp som jag bara ville riva sönder innanför dörren.
Jo de ska påbörja rörarbetet i min lägenhet, och vill då därför att jag ska tömma alla skåp, runt soffan och överskåp till garderoberna.
Men hallå!!
Det kan dom glömma, jag gör inte det.
Bara vetskapen om att dom säkert har varit inne i min lägenhet ett par gånger utan att lämna en lapp och sådär får mig att rysa.
Nej detta är inte okej!!
Det borde väl räcka att de håller på där rören är.
Eller!?
Jag menar om dom ska påbörja arbetet imorgon och sen bara lämna det så hela helgen!?
Nej jäkla idioter, dom har ju strulat med att stänga av och hålla på med vattnet redan i en månad nu.
Gahh!!

2010-05-06 @ 17:08:19 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Camilla

De får inte bara gå in sådär i din lägenhet med nyckel, de måste höra med dig först om det är okej att de antingen kommer när du är hemma, eller att hyresvärden låser upp! Illa :S Vet en kille i Vmo som vaknade mitt i natten av att hans hyresvärd låste upp hans dörr, han skulle "kolla" något i lägenheten.. Hur skumt?

2010-05-08 @ 01:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback