gilla läget.

Hallå Hallå.

Sitter hemma och gör inget alls.
Vilket liv jag har alltså.
Får ta tag i mig själv och göra något.
Även om det inte är det lättaste.
Åhh vad jag hatar att vara ensam.
Till och med vädret tycker att man ska mysa idag.
Massa regn och rusk ute ju.
Och då är det ju perfekt mystillfälle.
Men nej då, här sitter jag ensam.

Bara gnäller och önskar och drömmer mig bort.
Men så är det ibland eller ganska ofta i mitt liv.
Bara att gilla läget.
Tur att jag har en underbar familj och underbara vänner,
tyvärr kan man ju inte alltid träffa dom.

2010-05-12 @ 17:51:00 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: håller med dig! rosetten gjorde hela klänning tyckte jag.. tråkigt när det blir så!

2010-05-12 @ 20:45:17
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Mysan

vi kan ju sitta och deppa tillsammans:(

2010-05-12 @ 22:36:40
URL: http://eyewitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback