Helgens .

Så nu tyckte jag att det är hög tid att sammanfatta helgen.

Fredagen var en lugnt tillställning.
Först jobb och sen hem till mamma och pappa.
Åt god mat och kollade på så ska det låta,
och där efter somnade jag i soffan.
Fick skjuts hem efter en stund och fortsatte sova hemma i min säng.

Lördagen jobbade jag, i Hässleholm.
Det gick bra bra.
Även om det var nytt kassasystem och lite nya sallader och sådär,
så klarade jag mig igenom en hel dag där.
På kvällen blev det Björket för sista gången.
Så  Frida kom hem till mig, vi käkade lite och drack och spelade spel.
Och efter nån timme begav vi oss för att möta upp Jennie som var på kalas.
Så det blev alltså lite kalas även för oss, fast vid den tiden var det mer som en halvdöd fest.
Men det var trevligt ändå.
Kvällen var galetbra och träffade så många gamla och nya människor.

Söndagen var en lugn tillställning även denna.
Tvättstugan var bokad i mitt namn så då hade man inget val riktigt.
Sen hem till mamma och pappa ett par timmar och sen hem igen.

Tack för en bra helg.

2010-05-10 @ 16:12:09 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: josefine

jobbar du i hässleholm oxå?

2010-05-10 @ 22:31:15
URL: http://lovefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback