resume och en skjorta

Tjabba tjena underbaraste!!

Har verkligen haft fullt upp sen sist.
Först började det med att jag i lördags lite sådär halvt spontant följde med mamma och de till Helsingborg.
Mamma och jag gick på Väla och shoppade lite.
Sen tog jag tåget till Hässleholm då det blev lite snabb fixning av mig för att sen ge mig iväg på personalfest med graffitigänget hos Malin.
Ett par drinkar och några hemmagjorda pizzor senare hoppade jag på cyklen min och körde hemåt.

På söndagen gick jag upp tidigt igen och jobbade en överbokad brunch och sen stannade jag kvar och jobbade kväll också. Och fick efter si sådär elva och en halv timme sätt mig i min bil och köra hem till mamma och pappa.
Blev lite fars dag fikande och sen somnade jag.

Och så är vi framme på dagens datum igen.
Och idag har jag bara jobbat och sen kört lillasystern till träningen och nu är jag hemma, vrålhungrig.
Så nu blir det köket och sen lite fix och mys och efter det SOVA.


Denna skjortan var ett av de fynden jag gjorde i lördags.
Gina Tricot kan fortfarande, ibland.

vill ni se vad som mer har inhandlas?

2010-11-15 @ 18:39:02 shopping. Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja jag vill se de !!

2010-11-15 @ 19:43:27
URL: http://lovefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback