counting sheep and staring at the ceiling

Ligger här och kan inte sova.
Andra natten i rad och det känns inte okej.
Det är väldigt många tankar som far fram och tillbaka, för många!!
Oroliga och lite jobbiga är de flesta.
Och jag som ska upp om ett par timmar för att jobba.
Inte okej alls om ni frågar mig!!

Har i alla fall fått mig en liten trevlig pratstund med J-O precis.
Han lider av samma besvär som jag denna natten, sömnlöshet alltså.
Men vi kom överrens om att det nu var dags att försöka att somna på något sätt.
Vi har i alla fall fått prata av oss lite och det känns skönt att ha det gjort.
Både för att rensa lite tankar och rent allmänt.
Längesen vi pratade nu, men sånt går ju i perioder precis som allt annat.

Men nu får jag väl räkna får och hoppas på att jag inte gjort John Blund något ont och att han bara är lite försenad...

2010-10-20 @ 02:02:40 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Linn

Tävlingsugen? :) http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html

2010-10-20 @ 12:16:55
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback