jag gillar det!

Hallå hallå.

Ett par dagar sen jag var här nu, men jag lever fortfarande.
Förra veckan blev det en hel del jobb och även i helgen.
Har också hunnit med att besöka IKEA och Väla två gånger förra veckan.
Hittade lite smått och gott och det kommer att komma upp här senare ikväll eller i veckan.

För nu ska jag göra mig klar för att gå ner och jobba stängning på Graffiti.
Hoppas på en ganska lugn eftermiddag, men med tanke på att det är löning så kan jag nog glömma det.

Har föresten en hel del jobb inblanerat denna veckan, och ingen är väl gladare än jag över det.
Kändes nämligen väldigt jobbigt att gå in i en ny vecka utan jobb en enda dag.
Men nu har jag nog jobb inbokat fem kanske sex dagar denna veckan.
Hur bra är inte detta!?

2010-10-25 @ 14:16:36 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback