Oh no !

Måndag morgon igen.
Känns inte jättekul med tanke på att jag sitter här med bultande huvudvärk och fullt påklädd med tjocktröja, halsduk, filtar och ändå fryser.
Och sen ovanpå det så börjar jag jobba om drygt en halvtimme.
Självklart ogillar jag inte alls att jag ska jobba, behöver verkligen allt jag kan få så det känns bra. Men gillar inte att må dåligt, men vet gör det egentligen..

Så det är bara att bita ihop och gilla läget och vänta tills klockan blir sju så jag kan krypa ihop i soffa och mysa in mig i filten igen. Om jag inte har sån tur att det försvinner tills ikväll.
Så nu får jag göra mig klar och ta ännu en ipren..

Under helgen har det inte hänt särskillt mycket, har i princip jobbat all vaken tid.

2010-10-18 @ 09:33:13 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback