packar inför en efterlängtad helg!!

I`m back!

Efter att ha sovit bort de två senaste dygnen (nästan) mår jag mycket bättre nu.
Febern är som bortblåst lika så huvudvärken och tröttheten.
Detta vågade jag inte ens hoppas på efter hur jag mådde igårkväll.
Men nu känns det underbart!
Och ännu bättre känns det när jag har en helg i Norrköping framför mig tillsammans med underbara Ida.
Kommer att bli superduperbra!!

Har i alla fall nyss varit inne en runda i duschen så nu är jag ren och fin igen.
Nu återstår bara det jobbigaste, att packa!!
Är verkligen sämst på att packa, det blir alltid en massa mer än vad som behövs.
Men det är väl i och för sig bättre än att ta med sig för lite, eller hur!?

Jaja, nu ska jag i alla fall hugga tag i väskan och rota fram lite kläder och annat som man kan behöva ha med sig.
Har ett par timmar på mig ännu, men hade varit skönt att få det gjort!!



2010-10-01 @ 13:52:54 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback