you can´t hurt me anymore

Denna dagen är en sån dag som jag inte kommer spara bland de bästa dagarna i mitt liv.
Den har varit helt förjäklig och jag är helt slut i huvudet.
Tappade rösten i lördagskväll och har inte fått tillbaka den än.
Har en del motgångar mot mig just nu.
Men jag ska försöka möta dessa och ta mig igenom dem.

Det första jag måste ta tag i är att få tag i ett jobb.
Gärna tills onsdag eftersom min sista arbetsdag är på tisdag.

Ska bli skönt att komma bort från de gamla, finns en del orsaker varför det inte är så bra där.
Men de tar vi inte här!!
Samtidigt känns det rktigt sjukt att inte ha något jobb, jag kommer få panik.

Måste hitta ett snarast alltså!!

2010-10-06 @ 17:13:54 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

utan röst kommer det bli tufft att försöka göra en bra intervju. haha. farligt att vara i norrköping ;)

2010-10-07 @ 16:43:54
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback