FUCK

Fuck!
Detta är ingen bra kväll för mig.
Glömde starta vattnet till tvättmaskinerna, så nu tar det ännu längre tid.
Och det värsta av allt är att jag känner mig helt febrig och ont i huvudet.
Det är inte riktigt läge för att må dåligt nu!!
Åker ju upp till Ida på fredag, och det är en sak jag INTE tänker ställa in.!!

Men jag ska ta och bädda ner mig i soffan med te och något att äta och hoppas det försvinner med lite sömn och mat.
Plus att jag måste försöka masa mig ner till tvättstugan om en halvtimme för att starta två nya maskiner!

2010-09-29 @ 19:29:31 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Det får inte hända, miss u!

2010-09-29 @ 21:26:30
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback