min gårdag, min födelsedag

Gårdagen var bra men lite stressig.
Kom hem från jobbet och började städa undan de sista och det var då oturen började..

Huvudvärk och stress.
Slår i foten mitt uppe i städandet, skriker och svär lite för mig själv.
Inne i duschen tappar jag duschslangen och den börjar spruta runder, så det blir blött i HELA badrummet.
Och tillslut när jag är klar och ska gå ner för att sätta mig i pappas bil och åka hem till dem för att fira lite tillsammans med systern tappar jag en HEL burk med kokt ris över min nydammsugade matta.
Och dt var droppen, fy vad arg jag blev.

Men väl hemma hos mamma och pappa blv humöret bättre.
Fick presenter och god mat, riktigt god mat!
Satt en stund där och pratade och hade det trevligt.
Sen åkte jag och systern in till stan med morfar för att invänta lite vänner.
Det blev partajande i min lägenhet, själv var jag dock inte så jättetaggad utan mest trött.
Men försökte hålla god min.
Blev utgång vid halv två någon gång, dock  gick vi nästan hem direkt igen.
Och då fick jag äntligen sova.

Så sammanfattningsvis kan man väl säga att jag hade lite otursdag på min födelsedag..
Men hade trevligt ändå.
Dock blir jag lite besviken på vissa personer som inte säger till när de tar sönder något eller spiller ut en hel öl och låter de ligga..
2010-09-18 @ 13:36:16 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback