senaste nytt.

Dåligt bloggande här ja.
Men just nu är det väldigt mycket som händer och ganska mycket känslor hit och dit.
Så därför känns det bäst att låta allt sjunka in lite, känna efter hur jag verkligen mår och sen se hur allt detta slutar.

För just nu är det väldigt mycket på jobbet och ångest över vad jag ska hitta på.
Jobbar i Malmö som vanligt och en del i Hässleholm just nu också.
Bra med pengar, men hinner knappt med mig själv..

Har träffat en trevlig kille, visst vi har bara setts två gånger men hörts av lite via sms.
Men som det känns nu efter denna helgen så kan jag bara meddela att, nej tyvärr det blir inget mer av det.
Som vanligt när det gäller mig.
Jag och killar är lite av ett skämt faktiskt.
Tråkigt men sant.

Och mina vänner tack för att ni finns och försöker hålla humöret uppe.
Och förlåt för att jag är superdålig på att höra av mig just nu.
Men det är en hel del grejer som händer just nu, som sagt.
Orkar knappt göra något när jag kommer hem efter jobbet.


Lite klagande från min sida,
men samtidigt vet ni lite hur allt ligger till och varför jag inte hör av mig.
LOVAR att jag ska bli bättre på både bloggandet och att höra av mig mina vänner.

2010-09-06 @ 18:23:04 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback