snart !!

Torsdagkväll nu och jobbveckan är snart slut.
Är nu inne på min elfte jobbdag irad, eller ja jag har avslutat den.
Så imorgon är det sista dagen på jobbet sen håller jag helg.
Och då passar det ju hur bra som helst att jag också fyller år imorgon.

Det ska firas vill jag lova!!

Nu så är det lite städning och matlagning som står på schemat.
Sen blir får vi se lite vad som händer, antagliten blir det lite tvtittande, dusch och sen sängen.
Men innan dess så hörs vi.


2010-09-16 @ 18:04:36 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: MALIN INSPIRERAR

sv: åh jag håller med dig! ska verkligen hälsa honom det ;) håll tummarna! haha!

2010-09-16 @ 22:23:02
URL: http://malinronnquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback