dammat av tangetnerna .

Nu har jag dammat av tangenterna på datan och tänkte göra en liten uppdatering för ovanlighetens skull. Har hänt en massa den senaste tiden. Bland annat detta som kommer här nedan.

Varit på fantastiskt rolig tjejfest och utgång tillsammans med några riktigt bra tjejer.
Suttit i rättsalen i Kristianstad och vittnat.
Jobbat, jobbat och jobbat.
Träffat massa släktingar och ätit massa god mat.
Fått lite sol på min bleka hud.
Haft sleepover med lillasysterna.
Fått världens påskägg av chefen, minst ett kg godis.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra vid mig för lite fest. Blev ruskigt sugen på det nu när jag funderat ett tag på vad Frida skrev till mig.

(min kamera är fortfarande spårlöst försvunnen, så därför ingen rolig bloggning. Men det är snart läge att införskaffa sig en ny så allt underbart fastnar på bild.)
2011-04-23 @ 18:47:14 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback