det fortsätter .

Hände inte så mycket mer här igår inte. Var som sagt var hemma hos mamma och pappa ett par timmar under dagen. Tvättade av min bil och solade lite. Sjukt varmt, men jag klagar inte. Termomertern stod på 34,6 grader och det var vindstilla. Skönt, men riktigt varmt.

Vid halvfyra tiden möte jag upp Frida vid gymet och körde på där i drygt en och en halv timme. Efter det blev det ett varv på stan. Köpte inget speciellt, eller jo ett par strumpbyxor men annars inget. Rätt bra av mig!! Åkte sen hem till mamma och pappa och åt lite och nån timme senare somnade jag i soffan med världens huvudvärk.

Nu väntar jag på att systern och hund ska dyka upp så att vi kan kicka igång denna soliga dagen också. Blir väl att gå en lång runda med hunden medans systern klipper sig och sen får vi se vad som händer.




2011-04-27 @ 10:31:44 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback