Valborgsdagen .

Jobbdagen är slut och jag överlevde hela!! Var så fruktansvärt trött imorse och ville bara dra kudde och täcke över huvudet, men det gick ju inte. Dagen gick ändå rätt fort och det flöt på med folk nästan hela tiden. Nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt innan Frida och Jenny kommer hit. Sen blir det till affären och handla något att grilla och sen förfestar vi väl lite här och sen beger oss vidare. Kommer säkert bli en fantastiskt bra kväll, känns som det i alla fall.

Dagens bästa var när min söta vän Ida dök upp på jobbet. Inte alls väntat att träffa på henne sådär utan förvarning. Men det får gärna hända fler gånger då vi ses allt för sällan. Men jag får väl packa en väska och åka upp till Norrköping och hälsa på henne snart igen!!!


ida och tobbe, midsommar 2010

2011-04-30 @ 17:04:39 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback