Har saknat detta .

Länge sen jag var här igen. Har haft fullt upp den senaste tiden med både jobb, familj och vänner. Bland annat så blev det en liten roadtrip till Ullared och Liseberg i början av förra veckan tillsammans med bästa vännen Frida, tältade första natten på Ullareds campingen efter en heldag på varuhuset och styrde sen vidare uppåt västkusten till Göteborg och Liseberg där vi tillbringade hela dagen och kvällen, slutade även denna dagen i tält och dagen efter blev det till nordstan och lite shopping och sen hemförd. En helt fantastisk och spontan liten roadtrip helt enkelt. Sen var det tillbaka till verkligheten igen och lite jobbande. Blev även träning på kvällen, för jag har ju nämligen hör och häpna börjat spela fotboll!!! Och helgen har innehållt jobb, underbara vänner och festivalen som har varit i stan. Även om festivalen i Hässleholm verkligen inte är något att varken hänga i påskriset eller julgranen så hade jag det kanon med mina vänner och familjen vi gjorde det till det vi ville och dansade loss på torgen. Nu har jag ett par dagar ledigt och ska förhoppningsvis få koll på lägenheten och få upp bilder från sommarens alla äventyr både här och på bloggen. Så håll utkik här för både en massa uppdatering, bilder och annat skoj.
2011-08-15 @ 19:58:45 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: linns beautybox

kul att åka till liseberg! åkte du atmosfear?

2011-08-19 @ 18:51:33
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback