rörigt inlägg.

Så där ja nu är snart måndagen över och det är väl dags att krypa ner i sängen så att man orkar upp lite tidigare imorgon. Tänkte försöka vara duktigt och ge mig ut och springa en liten runda direkt på morgonen. Det är ju helt underbart att börja dagen med lite träning, men det får bara bli en liten runda eftersom det blir fotbollsträning.

Annars så har jag fått iording på lite grejer här idag och även hunnit med ett långt lågnt samtal med syrran då vi även skickade iväg en liten beställning tillsammans.. Överträffat mig själv ännu en gång i köket, det blev en helt sjukt god köttgryta till mat idag.

Shit vad rörigt detta inlägget kändes, går nog och lägger mig nu direkt.

2011-08-29 @ 22:56:45 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback