sista i åttonde.

Tjabba tjena.

Idag har det varit en lite konstig dag. Började med att jag putsade hela köket överallt och lite annat småfix och sen högg det bara till i magen. La mig i soffan för att vila lite men råkade somna och sov ett par timmar. Inte riktigt planerat men skönt var det i alla fall och magen känns rätt bra nu också. Blev en rejäl storhandling annars nu ikväll och lite mat och sen har jag kikat lite på tv. Nu får vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på eftersom jag inte är särskilt trött just nu, pga min oplanerade sömn innan idag. Men men jag kommer nog på något att göra och hoppad på att jag blir trött av de så att jag kan sova under normala tider och vara vaken på normala tider imorgon.

2011-08-31 @ 22:46:20 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback