helgen .

Då var det måndag igen och helgen har tagit slut. Har varit en bra helg trotts allt. Jobbade till sju i fredags och sen köpte jag med mig massa mat och körde hem till mamma och pappa. Kollade på Let´s Dance och hade mysigt. Sen upp tidigt igen på lördag för att jobba. Underbara kvart i åtta till halv fem blev det på Graffiti. Sen körde jag faktiskt hem till mamma och pappa även denna kvällen. Åt supergott och kollade på melodifestivalen och sådär. Och shit vad nöjd jag blev med resultatet i denna festival, var precis rätt låtar som gick vidare!! I söndags så blev det också jobb, denna dag var det dags att styra bilen mot Arenan och jobba ett par timmar brunch. Åkte sen hem till mamma och pappa en runda även denna eftermiddag. Umgicks med lillasystern åt supergott även denna dag. Sen blev det film med mamma och pappa och räkmackor och köttbullsmackor. En perfekt avslutning på en fantastisk helg. Underbart väder (har jag sett genom fönstrena när jag jobbat..) och bästa umgänget!!

2011-02-21 @ 11:25:52 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback